FIND YOUR WILD

Pepp på livet. Känns som insprationen börjar vara påväg tillbaka. Äntligen! Jag har haft en helg full av jobb. En måndag full av jobb, men resten av veckan blir lite mer chill. Hoppas på att kunna vara lite aktiv här!
 
Annars då? Känns som jag alltid strävar efter att må fysiskt bra (självklart psykiskt med, men den biten är inte lika lätt att påverka). Det här med att äta så min mage blir nöjd verkar äntligen gå åt rätt håll. Jag har tagit bort gluten, laktos och om jag håller mig ifrån snabbmat, godis etc. så mår jag oftast bra! Gissar på att stress kan påverka en del. Var skeptisk ett tag men börjar äntligen känna att de blir liiiiite bättre.
Träningen då? Kämpigt. Ville ge upp, skita i att försöka få hjälp och bara acceptera smärtan jag ständigt går runt med. Massören sa till på skarpen och jag blev lite motiverad. ¨Livet är för underbart för att gå runt och känna sig misslyckad.¨ Sådana tankar som ger mig en lite push. Problemet är att det är så otroligt svårt att komma iväg till gymmet själv. Målet för veckan är att köpa pass-kort så jag kan börja träna i grupp. Provade på det för ett tag sen och tyckte det var skitkul! Kan vara den extrakicken jag behöver. 
 
Känns som mycket av mitt pepp kommer från min kära vän. Vi har börjat planera lite grejer som får mig så otroligt taggad. Äntligen händer det någonting i mitt liv! Inte bara stå och trampa vatten, simma i cirklar whatever. Tror att det just var det här jag behövde. Bloggen är igång igen (förhoppningsvis) och hoppas att komma igång med youtube med. Om man bara kan sluta vara sådan perfektionist och faktiskt lägga ut någonting någon gång! *Not to myself - allt behöver inte vara perfekt. Man skapar för skapandets skull. För man kan. Okej, nu virra jag iväg. 
Hoppas mitt pepp smittade av sig en aning! Om du inte trivs i din vardag, ändra den! Ingenting är omöjligt. Du behöver bara ta tag i det. Här och nu. Inte imorgon, inte nästa vecka, nu!
 
/ Becca 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0