SATURDAY MORNINGS

 
 
 Det här med att få fram en vettig text. Låter bilderna tala för sig själva. Haft en mysig löradags"morgon" i sängen. Dumt att säga morgon, mer förmiddag. Bananpannkaka och kaffe, det är grejer det. Blev rätt sent igår så tog mig en sovmorgon. Vilket jag har gjort nästan hela veckan. Förstår inte att de ska va så svårt att komma upp tidigt!
 
Idag känner jag mig jätte pepp. Känslor som jag har haft hela veckan! Love it. Ska försöka pallra mig iväg till gymmet för ett löpningspass. Fylla på med ännu mer endorfiner. Ikväll ska vi fira Eve så vi ska ut och käka. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! Önskar alla en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0