16 . 04 . 19 .

 
Var nog lite drygt ett halvår sen jag uppdaterade. Haha. Helt sjukt vad fort tiden går. Känner mig äntligen inspirerad igen. Underbara vår! Solen, ljuset, love it. Har renoverat vardagsrummet i bokstavligen månader, tror jag började i januari eller februari, men nu är det äntligen klart! Dags för att inreda, hur jag nu ska ha råd med det. För mycket som står på önskelistan.... Ny tatuering, kamera och resa. Dyrt som faaaaan. Spara är ju inte min starka sida heller. När våren är här vill man fylla garderoben med nytt! Håller ni inte med?

Idag har jag en ledig tisdag. Förmiddagen har spenderats i sängen med kaffe framför datorn. Letat kamera och nu ska jag övergå till res-jakt. Ingen aning om vart vi ska åka, vart man ska börja. Kan räkna länderna jag har besökt på en hand, illa... Vill se hela världen!!! Haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0