SUNDAY


Lediga dagar. Har haft en hel del de senaste dagarna. Uppskattat från mig. Känns som jag behöver ta mig tillbaka in i en stressfri vardag. Vilket innebär att jag hinner med allt som jag känner "måste" göras. Jag kan inte bara va. Inget jag mår bra av. Jag vill känna mig nöjd med mig själv, hälsosam, hinna träna, ta hand om mig själv lite. Måste också hinna med mitt hem för att inte bli knäpp. Hålla det fräscht och nu börjar även alla rum, inredningsmässigt, bli klara! Har också lite småproblem med allt möjligt som jag har bokat olika tider för denna månad så förshoppingsvis blir det bra.
 
Nästa vecka (imorgon) tänkte jag köpa mig ett gymkort så jag kan bli mer aktiv med träningen. Kan inte gå runt och må dåligt och vara trött hela tiden. Måste bli förändring! Något positivt är att jag börjar få rutin i min kost. Har tagit bort gluten så magen börjar äntligen kännas normal efter två år. Hur underbart som helst!  
 
Vill också bli bättre med bloggen, få in mer mode. Det jag egentligen tycker är kul att läsa om själv! Men vågar inte hoppas på för mycket. Sjukt mycket jobb i november och december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0