BODYART.

 
Bara för det är så jäkla snyggt med en bra designad och gjord tatuering. Har nog aldrig varit så sugen. Snart så, riktigt snart. Om det finns några tider. Min idé börjar äntligen bli klar i alla fall. Alltid något.
 
Vet ni vad? Jag är frisk. Efter en och en halv månad. Idag är första gången jag inte känner mig förkyld, inget snorig, inget halsont, ingen huvudvärk... Fortfarande en aning orkeslös bara. Och min positiva energi har inte heller visat sig på ett tag, men det kanske hör till den här mörka årstiden. Jag vill njuta av livet. Det är för underbart för att inte vara glad, må dåligt och känna sig oinspirerad. Jag vill ha tillbaka den känslan som jag hade för några månader sedan. Som att jag hade hela världen framför mina fötter och jag kunde göra exakt vad som helst. Just nu känner jag inget alls. Inget ork. Ingenting. Hur får man tillbaka det??
 
Tänkte besöka gymmet för första gången på två... tre månader. Det kanske kan hjälpa. I och med träningen kommer energin och positiva tankarna! Ändra min kassa kost kan också vara ett steg åt rätt håll! Från och med idag blir det ändring på denna usla vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0