HELLO FALL

 
Tillbaka från semester. Två veckor fulla med jobb. Så skönt att vara tillbaka! Nacken sa ifrån direkt... Min naprapat, min räddare, fixade till de idag. Nu "stenhård" träning så jag slipper må dåligt. Så motiverad! Både till jobbet, träning... Livet! Fick ett litet ryck igår och möblerade om hela lägenheten. Vill inte ens gå hemifrån. Haha. Det är normalt va?

September är snart här, imorgon om man ska vara exakt. Älskar hösten! Kanske därför jag känner mig ännu mer PEPP! Älskar att kunna dra över en jacka, och kunna använda boots och jeans utan att svettas ihjäl. Shoppingsuget är värre än någonsin! Skulle kunna köpa hur mycket som  helst, tyvärr säger kontot ifrån. Planerat att fortsätta på min sleeve i slutet att den här månaden så jag har köpstopp. Hemskt är det. Bara för jag inte kan, så suktas jag överallt. Bjuder på lite inspiration från Pinterest där upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0