PLANTS, DIRT AND WHITE POTS

 
Min sambos grejer är här med ute ur lägenhet. Känner mig så förväntansfull. Igår spenderade jag i stort sätt hela dagen i lägenheten och städa och fixa. Gjorde två stora planteringar (blev inte helt färdiga, behöver lite mer dekorations sten), som jag insåg att jag inte ens har plats för. Haha. Jag kommer nog på något.
 
Om en timme ska jag iväg till naprapaten och efter det ska jag träffa min saknade Josefine. Ska iväg och köpa lite ny elektronik till hemmet; Micro, brödrost, tangentbord, förhoppningsvis TV. Blir nog en kopp kaffe eller två och en hel del prat. Behöver det innan min mördar jobbvecka börjar. Jobbar i stort sätt varje helg fram till jul så det där med att "leva" får vänta. Koncentrerar mig på lägenheten och jobbet. Hade ju varit roligt med en "inflyttningsfest", det ska man väl kunna ta sig tid till ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0