RAINY DAYS

 
Regn och rusk, skulle det inte bli varmt??! Ledig från jobbet och detta pissväder ger mig ett frikort att bara ligga och lata mig i sängen hela dagen. Det enda jag vill just nu är att göra världens största chokladmuffins och dra på någon bra serie och ligga kvar i sängen hela dagen. Visst låter det suktande... Tyvärr går inte det går för sig, muffins kanske (då den nyttiga sorten) men något vettigt måste jag få gjort idag. Har massa viktiga saker att ta tag i som jag på något lustigt vis alltid lyckas skjuta upp. Som exempelvis plugga... Något jag MÅSTE ägna minst en timme åt idag. Söka lägenheter, fixa datorn, leta resor... Helt plötsligt fanns det en miljon saker att göra. Gymmet hade också varit trevligt att besöka, flera veckor sen sist, om ändå energin fanns där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0