THESE SUNDAYS


Minns ni mig? Ja, nu var det ett bra tag sen.... igen. Jag avnjuter just nu en ledig helg. Känns så jäkla bra efter långa, intensiva jobbveckor. Jag har varit så sliten, för lite sömn är aldrig bra. Trodde knappt jag skulle klara fredagens jobbpass, but I did. 
 
Idag har jag slöat med frukost i sängen och serier helt förmiddagen. Nu tänkte jag bege mig ut i vårsolen på en promenad. Få i mig lite frisk luft och mjuka upp min stela nacke. Haha. I eftermiddag väntar ett flertal timmar på gymmet. Blir stenhårt styrkepass, och konditionspass. Känner mig så laddad (Amanda kommer döda mig). Efter det blir det någon smarrig återställare och avkoppling i bastun. Love these sundays! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0