home sweet home

Tillbaka efter fyra dagar i England. Ligger lite efter med tiden, då de ligger en timme efter och vi har ändrat till sommartid, bara att gilla läget. Mycket sömn har det inte blivit med andra ord och jag har en intensiv jobbvecka framför mig. Har försökt att samla på mig lite krafter under dagen (som jag måste säga gick otroligt fort). Har redigerat video hela eftermiddagen och är fortfarande inte färdig. Eller egentligen är jag det, har bara inte lyckats spara den. Den fina rutan med texten "problem med programmet, klicka här för att stänga ner" kommer upp när den har ett fåtal procent kvar att ladda. Jublar inombords varje gång. Nu tänkte jag ge upp, och hoppas på bättre lycka imorgon. Bjussar på ett par bilder så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0