YOU ARE YOUR OWN LIMIT

 
Kom upp skapligt. Städa, tvätta och fixa i över fyra timmar. Hann även med både lunch och middag. Det ni! Nu på kvällen blev det ett stressigt löp-pass på 5,5km innan mamma kom förbi. Hoppas på mer tid till träning i helgen. Hällde i mig en gainomax efter träningen, rejäl kaloribomb men det är det värt. Behöver all näring jag kan få för att hindra kroppen från att bli sjuk igen.
 
Mamma kom på ett snabbt besök men vi hann ändå prata om allt och ingenting. Jag har precis lagt fram lite torsk för att tina, tänkte laga det till kvällsmat. (Måste vara rekord, tre hemlagade måltider på en dag.) Om min kropp ändå kunde ha någon form av energi kvar... Orkar inte röra ett finger just nu. 
 
 
 
 
sweather and shoes_intersport / top and trousers_gina tricot / armpocket_stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0