SAY WHAAAT

 
Besviken på mig själv. Världens bästa tjej ställde upp och jobba istället för mig så jag fick en ledig eftermiddag. Hur tror ni jag utnyttjade den lediga tiden? Ställde mig och gjorde hemlagad pizza efter jobbet, och när jag hade ätit var jag död. Helt väck. Kunde knappt hålla ögonen öppna. Med lite hjälp från en stor kopp kaffe lyckades jag hålla mig vaken. Tänkte möta upp min saknade vän Amanda för kvällsfika, men kännde att jag inte ens orkade det. Inte heller har jag fått några nya idéer till bloggen... Eller kopplat in min skrivare. Eller umgåts med någon annan än mig själv (förutom träffat sambon). Fick nog inte en enda sak utförd idag. Jäkla fredag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0