S I C K D A Y

 
Som rubtiken säger. Idag är det en sådan dag. Idag lyckades jag ta ledigt. Eller ja, ledigt, jag lyckades byta bort mitt jobbpass så jag kunde ligga hemma och tycka synd om mig själv. Som tur är så känner jag mig mycket bättre idag, inte som inatt, min natt var hemsk. 
 
Idag känner jag mig sådär sjuk, rastlös, hjärnan-vill-mer-än-kroppen-orkar. Anledningen kan vara kaffet. För mycket koffein helt enkelt. Idéer sprutar, likaså den energi som verkar finnas där men samtidigt inte existerar. I hate it. Lika bra att ligga kvar i sängen som jag har gjort hela jäkla dagen. Dricka mer smarrigt kaffe i min stora, rosa mugg. Imorgon är en ny dag och då ska jag jobba. Får hoppas att "energin" finns kvar, och att den är där för att stanna. Nästa lediga dag förekommer inte förrän NÄSTA torsdag, så, som sagt var. Energin får gärna vara där för att stanna.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0