LAST NIGHT

 
Sa någon slö-söndag? Har inte fått mycket gjort idag måste jag säga. Igår hann jag med ett underbart träningspass och på kvällen tog jag tåget till min kära vän Moa. Spela spel och drack vin med tjejerna och på kvällen droppa det in lite mer folk. Förutom att jag var super hungrig, och superduper trött under hela kvällen så var det riktigt trevligt. Gud vad jag har saknat dem. ♥ 
 
Idag är jag bakfull och dan. Just nu känns det inte som jag orkar göra någonting. Har slagit mig ner i massagestolen i soffan, tittar på när sambon spelar något pang pang-spel. Inte det roligaste kanske. Ska strax fixa mig och ta hand om tvätten. Vid 15 är det jobb som gäller. Tre små  timmar så de ska nog gå att ta sig igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0