HOT CUP OF CHOCOLATE

Just nu känns denna månad så jäkla jobbig. Bara motgångar och inget är bra. Vad hände med att ta tag i livet och ta mig dit jag vill?? Vintern är här, har varit sjuk i veckor (äntligen blivit frisk) och jobbet tar upp all tid (känns det som). Ändå tyckts jag inte komma framåt? Står och stampar på samma ställe. Känns som jag har frusit fast och det har inte hänt ett dugg på snart ett år. Känns som jag har gått ner mig, och att backen har blivit ännu högre. 

Det enda jag skulle vilja ha just nu är inspration, och en jädra massa pepp och energi. En plan hade ju också varit bra. Vad vill jag med mitt liv? Ett mål, klara det och sätt ett nytt. Need som change. 
 
Dessa inlägg kommer allt för ofta nu. Inget positivt alls. Men det är väl så livet är, fullt av en massa motgångar som man helt enkelt måste klara sig igenom. Tiden går alldeless för fort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0