FAVORITE TIME OF THE DAY

 
Detta är min absoluta favorit under dagen. Gosa ner sig i sängen med en kopp kaffe i en timme eller två. Musik, bloggar, kläder etc. Bara få ta det lugnt en stund och inte tänka på allt som ska göras under dagen/veckan. Solklara favoriten. Att man bara har tid med det ett fåtal dagar i veckan gör det ännu mer underbart.
 
Nu är det slut på morgonmyset och dags att ta tag i dagen. Tänkte färga min utväxt och laga middag innan jobbet. Tror ni jag hinner? Tåget går vid 13. Haha. Tänker som jag alltid gör; Allt går om man bara vill. Termometern visar bara två minus, med andra ord, goda chanser att tågen går som de ska. jippi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0