LAGERHAUS WISHLIST


 
Första advent är här och julen smyger sig på. Stressig månad framför mig. Vill inte ens tänka på det. Tänk om man bara kunde få ordning på sitt hem, behålla hela lönen och jobba hälften så mycket som är planerat - då skulle man faktiskt kunna njuta lite av december. Så är inte fallet, men jag försöker tänka positivt. Tacksam för det jobb jag har och allt jag lär mig varje dag. Om man bara kunde lära sig att stressa ner, och typ operera bort sin nacke så skulle allt vara toppen.
 
Innan julståhejet drar igång är jag ledig några dagar så ska försöka ta vara dem på bästa sätt! Ta hand om mig själv, ha kul och umgås med mina nära och kära. Ber till gudarna att solen kan titta fram någon dag med, skulle behövas i detta mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0