// MONDAYS

Hård jobbvecka, hård jobbhelg. Har varit sjukt trött, så koffeinet har varit räddningen. Fattar inte ens varför jag har varit så trött, för tillräckligt med sömn har jag fått. Idag är jag riktigt tacksam över att vara ledig. Bra början på veckan! Ligger i mammas soffa och latar mig. Försöker göra ett seriöst försök till att lära mig min dator som jag köpte för ett år sedan. Går förvånandesvärt bra. Har fått ordning på mappar, färger och har hittat några bra redigeringsprogram som jag börjar få kläm på. Om det går smidigt med tekniken så blir det nog ännu roligare att blogga. Hatar att lägga ner massa tid på att fixa med redigering av bilder, video eller vad det nu kan vara. Det är ju fotandet som är kul och att se resultatet. :)
 
Som sagt var, tar igen mig denna måndag... Det som är skönt med att inte vara hemma är att man slipper alla måsten. Det enda jag ska göra idag är att sitta i massagestolen med ansiktsmask och en stor skål med frukt. Namnam.
 
Fredagens mysoutfit. Tröjan är från i våras men har inte hunnit använda den ännu... Såg att butikerna fortsätter med "babyblå" färger till hösten med. Så himla fint!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0