ON MY MIND

Ännu ett härligt gäng bilder från Englandsresan. Får leva på minnet av de dagarna. De senaste veckorna(månaderna) har bloggen varit rätt död. Skittråkigt måste jag säga. Älskar att blogga, fota och vara kreativ. Enda sen jag kom tillbaka från semestern har dagarna bestått av jobb, jobb och ännu mer jobb. Byter helt och håller arbete, så nu jobbar jag dubbelt och försöker plugga lite på egen hand där emellan. Går inget vidare. Kroppen är helt slutkörd. Bara några veckor till... Sen är jag tillbaka. Och i sommar har jag tagit semester så förhoppningsvis kommer livet bli en aning roligare och jag får mer tid att göra sånt jag älskar! På återseende
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0