GOOD MORNING, RAINY DAYS

 
En ledig dag! Som jag har längtat efter denna dag. Sovmorgon till halv tio, dunderfrulle en timme senare. Kaffe med skummad mjöl och kanel. Stekt ägg till linfröknäcke med kyckling och gurka. Kvarg, kokosflingor tillsammans med fäska hallon. Och ett svenskt päron. Det kallar jag lyxig frukost. Nu ligger jag i sängen och smuttar på min andra kopp kaffe. Regner öser ner utanför och det enda jag vill är att dra på något bra serie-avsnitt eller ta fram en bra bok. Det jag vill göra är inte samma sak som vad jag borde göra, tyvärr. Tvätta, städa och utföra några ärenden på stan. Och gymmet har jag lovat migsjälv att besöka idag! Bara att sätta fart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0