02 10 13

 
Denna morgon är inte riktigt lika god som den förra. De senaste dagarna har jag lånat min sambos bil. Smart som jag är använder jag en gratisparkering en bit bort... Igårkväll var det fullt. "Skitsamma, tänkte jag. Det är ändå gratis på kvällen så kan flytta bilen imorgon bitti". För det första försov jag mig med en timme och när jag kommer ut så BAAAAM! Där sitter den gula lappen, fint och prydligt på framrutan. Det sjuka var att jag hade fått den 08.05!! Den fria parkeringen slutar vid åtta. Var de tvungna att kolla min bil först?? Irriterande. Hur som helst, nu är bilen flyttad, bötern redan betalad och jag har äntligen fått gosa ner mig i sängen (IGEN) men en mumsig frukost. Tänkte dra på ett avsnitt av Pretty little liars innan det är dags att göra något vettigt av dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0