THIS WEEKEND

jacket_monki /t-shirt_issue 1.3 /jeans_h&m /shoes_vagabond
 

Frånvarande helg. Mycket jobb, och den överiga tiden spenderade jag med familjern (lördagkvällen med andra ord). Även igår blev det jobb hela dagen lång och kvällen/natten spenderades på sjukan. Jag kan få som ett visst tryck över bröstet. Något som jag har fått vid vissa tillfällen flera år tillbaka. Under gårdagens jobbpass fanns det där, och efter nio timmars smärta bestämde jag mig för att åka in. Det jag egentligen hoppades på var att de skulle kunna ge mig någon tablett så det släppte, men istället blev jag satt i en väntsal i nästan två timmar. Och efter den tiden hade smärtan i stort sätt släppt. Ganska onödigt. Ekg visade ingenting, så jag är inte döende. Ganska onödigt besök måste jag säga. Det enda de kunde erbjuda var iprem. Det var ca tre år sedan den värktabletten slutade funka på mig. Haha. Så vid nästa bröstbesvär får man väl helt enkelt stå ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0