IKEA TIME


Började dagen på bästa sätt. Eller inte! Försov mig rejält så fick stressa en aning men när jag väl kom iväg kände jag mig på banan igen. Mötte upp mig kära vän vid tågstationen. Därifrån bar det av med bil och släp till Ikea (kände oss riktigt händiga, det var inte små grejer som skulle tranporteras). Hittade i stort sätt allt jag sökte, vilket är superbra eftersom listan är lång. Nu behövs det bara nytt matbord så blir jag för första gången på två år nöjd med mitt kök. Fast innan dess ska golvet läggas och skåpen målas om. Och alla dessa möbler som ska byggas ihop... Har en del att stå i denna vecka som ni kanske förstår. Önskar allt var klart så jag fick visa er resultatet redan nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0