FIND THAT MOTIVATION


Tidigt imorse var det tänkt att jag skulle bege mig till gymmet. Det var min tanke igår iallafall. Men som vanligt blir det aldrig som jag har tänkt. Vaknade med superenergi. Men som alltid är det någoting som måste göras. Imorse var det en hög med disk, en tvättmaskin som skulle hängas och en jädra massa mer måsten. Frukosten tog längre tid än vanligt att få i sig, så jag kände att det inte var värt att stressa iväg till gymmet innan jobbet. Men träningssuget fanns där! Drog på mig träningskläderna, tog fram en matta och drog på musiken på högsta volym. Armhävningar, sit-ups, ryggöverningar och plankan 1min x 3. Nu är kroppen helt slut! Just nu känner jag mig superduper taggad att ta tag i kost och träning igen. Inget kan överträffa känslan efter ett träningspass! Det värsta är bara att denna motivation kan försvinna över natten. Kom igen nu. Jag vet att jag kan hålla detta, behöver bara vilja det tillräckligt mycket! Andra kan klara det, så varför skulle jag kunna det??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0