DETAILS



Long time no see. Började med en dålig dag. Därefter en heldag på jobbet. Och nästa dag med. Igår hade jag lite "pappatid", något som händer någon gång varannat år så det var supermysigt. Idag spenderade jag förmiddagen på jobbet och eftermiddagEN i frisörstolen. När jag kom hem hamnade jag direkt i sängen. Märkligt? Och nöjdare kunde jag inte ha varit. Fick bort 1,5dm hår och en sjukt fin färg. Koppar som jag mer skulle beskriva som röd/orange eftersom den nästan lyser i solljuset. Så sjukt härligt med förändring! Visar er i någon outfitbild på måndag. Idag är jag död. Ska laga till lite kyckling och sedan slänga mig framför tvn. Imorgon är det jobbdag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0