WHEN DARKNESS COMES AROUND

Ännu en morgon med frukostmys i sängen. Uppskattar det så himla mycket mer nu när jag inte har möjligheten varje dag. Att få tända några ljus i mörkret och bara njuta i några minuter. Gå igenom dagen i sitt huvud och planera vad som måste göras. Idag är himlen svart som natten men jag kan inte säga att jag känner mig nedstämd. Konstiigt nog, vädret brukar kunna påverka mig väldigt mycket. 
 
Jobbar några timmar i eftermiddag/ kväll annars har jag hela dagen framför mig. Jag är lite velig. Stress är något jag verkligen försöker undvika, (har nog med det ändå), men det är så jäkla mycket grejer jag vill hinna med. Gymmet är något som känns som ett måste idag, men då hinner jag troligen inte göra mycket annat. Och badrummet behöver vattenfyllas och skrubbas, något jag inte gjort sedan vi flyttade hit, och det är redan påbörjat. Hmm.. Nu är frukosten uppäten så bäst att sätta fart. Börjar med att hänga lite ren tvätt. Sen får det nog bli gymmet trots allt. 
 
 

Inte det roligaste inlägget kanske men just nu är inte livet så intressant. Jobb, gym och fix med lägenheten, that's it. Men snart så, nästa år, då blir det andra bullar. Det har jag intalat migsjälv iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0