THROWBACK

Jobbhelg och övernattning hos mamma, utan mamma men med en lillebror. Var ett bra tag sen jag var där, mycket mysigt måste jag säga. Nu ligger jag död i sängen, så trött som man bara kan blt med för lite sömn och ett stressigt jobbpass på 11,5h. Imorgon är jag ledig. Underbara söndag. Hoppas den blir så bra som jag hoppas att den kommer bli. 
 
Egopics och outfit-bilderna har inte flödat den senaste månaden. Lite tråkigt. Har inte "klätt upp mig" eller ens brytt mig om mitt utseende. Har varit sjuk. Ofixade naglar och hår. Inte solat sen spanienresan och nu är det över en vecka sen jag överhuvudtaget rörde på mig. Ja ni hör jag hur deprimerande det låter, och absolut inte likt mig! Måste varit förkyldningens fel... Förhoppningsvis släpper den snart och jag är samma gamla vanlig mig igen. Proppar i mig vitaminer i mängder. Det första jag ska göra är att besöka gymmet. Nummer två på listan är en utekväll med tjejerna. I reeeeeeeeeeeally need it. Miss my friends ♥.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0