JULSTÅHEJ

 
Julståhej. De senaste dagarna vill jag inte ens nämna. Inte alls roliga. Känns inte riktigt som jag är på topp än. För mycket tankar i huvudet antar gör. Både fysisk och psykisk stress som stället till det. Hoppas på att det snart försvinner. Nog om det.
 
Har ägnat dagen till att kolla serier och slå in julklappar. Kom på, en timme innan stan stänger, att jag troligen inte hinner köpa/slå in de sista julklapparna innan julafton pga jobb, så det var bara att slänga på sig kappan och springa. Jag hann som tur var, och hittade exakt det jag sökte! Nu sitter jag här med hårfärg i håret och fynderar på om det blir något av lördagsmyset ikväll.... Imorgonbitti och hela dagen framåt är det jobb som gäller. Jag får iallafall LITE sovmorgon och slipper gå upp vid fem som jag brukar. Jippi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0