COFFEE with MARILYN

 
En ledig dag i mitten av veckan. Precis vad jag behöver. Haft lite mysmorgon med tända ljus och kaffe i sängen. Det vill säga, hoppat runt och försökt få bra bild på ljusen medans jag hällt i mig kaffet. Haha. Denna dag behövdes verkligen. Jobbade bara ett fåtal timmar igår, och det var det enda som behövdes för att kroppen skulle bli helt färdig. Gick och la mig direkt när jag kom hem och somnade någon gång vid 17 och sov hela natten. Som tur är köpte jag med mig en stor påse apelsiner och två förpackningar vitaminer som jag ska proppa i mig idag. Måste bli frisk! Hatar att vara sjuk. Och att tänka på hur lång tid det kommer ta innan jag kan besöka gymmet igen, gör mig nästan deprimerad. Känner mig så motiverad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0