BREAKFAST IN BED

 
Riktigt kass uppdatering men det är bara att blicka framåt. Haft en riktigt kass vecka. Iallfall de första fyra dagarna. I helgen blev det bättre. Deppigheten avtog och kom in i de nya rutinerna på jobbet... Eller jag lärde mig snarare vart jag skulle vara. Rutinerna har vi inte fått klara än. Har även kommit igång med träningen, hoppas verkligen jag kan köra lika hårt denna vecka. Om inte hårdare!
 
Nu ligger jag och glor på det sista avsnittet, i säsong fem av Buffy the vampire slayer. Har slöat här hela förmiddagen, och fått i mig världens godaste frukost. Kände att jag behövde ta igen mig lite efter förra veckan. Jobbade varenda dag. Med världens godaste frukost menar jag mörkrost kaffe, egenpressad juice, stekta ägg, knäcke med avocado och kyckling och en glas med jordgubbar och mjölk. Heeeeaven. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0