START NOW, NOT TOMORROW

 
Man kan säga att dagen har gått i vågor. Bra, dålig, dålig bra. Försov mig, annars var förmiddagen på jobbet toppenbra. Efter jobbpasset blev det lite problem med hemnycklar. Behöver bara säga att jag åkte runt, trött och hungrig, i en bil i nästan två timmar så förstår ni hur glad jag var när jag äntligen kom hem. Hann inte med gymmet och energin försvann. MEN den kom tillbaka! Så nu har jag precis joggat en redig runda i stan. Känns superbra! Dock så klarade jag inte mitt mål, som jag hade kunnat klara om jag inte hade kollat fel på telefonen! Använder runtastic-appen och var övertygad att det stod 10km. När jag hade avslutat löprundan visade det sig att det stod 8,5.... Redigt besviken eftersom jag hade så mycket mer att ge. Men men, så är det. Hade bra hastighet och känner mig nöjd ändå. Eller inte. Nästa gång då jädrar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0