SAME OLD, SAME OLD

Jahopp. Efter en sjukskrivning och lite annat på jobbet, gjorde att ledigheten försvann snabbt. Gör inte mig så mycket, gillar ju att jobba. Det enda som är lite surt är allt roligt man lyckas missa. Och hur "den lediga dagen" eller de få lediga timmarna inte alls utnyttjas på så sätt som jag vill. Planerar alltid in supermycket vilket bara gör mig stressad, och så blir det pannkaka av allting. Får ingenting vettigt gjort och så får man istället ångest. Nej, detta vara inget peppande inlägg. Men exakt så har jag känt denna vecka. Så tänker man, "nästa vecka då minsann...:" och så blir det samma sak. En sak är säkert, om fyra veckor tar jag iallafall lite semester. Då kan jag minsann säga att dagarna kommer utnuttjas! Det är mågot som är sant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0